Another turn of the screw... On learning outcomes Are other paths possible?
Objective: to clarify the relationship between pedagogy, curriculum and didactics. The paper focuses on the study of the new determinations in the quality education policy, which requires in curricular aspects to define learning outcomes for future graduates of programs and knowledge, decree 1330 of...
المؤلفون الرئيسيون: | Aristizábal, Magnolia, Agudelo Cely, Nubia |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | spa |
منشور في: |
Sociedad de Historia de la Educación Latinoamericana y la Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2021
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/historia_educacion_latinamerican/article/view/13169 |
- مواد مشابهة
-
La deuda curricular que arrastramos en y con la Escuela… ¿Será posible pagarla en lo que queda del siglo XXI?
حسب: Aristizábal, Magnolia
منشور في: (2016) -
The Brazilian Society of Mathematical Education and the National Common Curriculum Base
حسب: Dias, Marcelo de Oliveira
منشور في: (2020) -
Diseño del Sistema Interno de Aseguramiento de la Calidad para el Programa Administración Industrial de la Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
حسب: Medina Cáceres, Jesús Alberto, وآخرون
منشور في: (2022) -
Flexibilización curricular para la formación profesional competitiva y emprendedora del administrador de empresas agropecuarias
حسب: Sanabria Neira, Nancy Cristina
منشور في: (2016) -
University and Curriculum: The case of Universidad del Tolima (1955-1962)
حسب: Giraldo Pérez, Sonia
منشور في: (2020)