Another turn of the screw... On learning outcomes Are other paths possible?
Objective: to clarify the relationship between pedagogy, curriculum and didactics. The paper focuses on the study of the new determinations in the quality education policy, which requires in curricular aspects to define learning outcomes for future graduates of programs and knowledge, decree 1330 of...
主要な著者: | Aristizábal, Magnolia, Agudelo Cely, Nubia |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Sociedad de Historia de la Educación Latinoamericana y la Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2021
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/historia_educacion_latinamerican/article/view/13169 |
- 類似資料
-
La deuda curricular que arrastramos en y con la Escuela… ¿Será posible pagarla en lo que queda del siglo XXI?
著者:: Aristizábal, Magnolia
出版事項: (2016) -
The Brazilian Society of Mathematical Education and the National Common Curriculum Base
著者:: Dias, Marcelo de Oliveira
出版事項: (2020) -
Diseño del Sistema Interno de Aseguramiento de la Calidad para el Programa Administración Industrial de la Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
著者:: Medina Cáceres, Jesús Alberto, 等
出版事項: (2022) -
Flexibilización curricular para la formación profesional competitiva y emprendedora del administrador de empresas agropecuarias
著者:: Sanabria Neira, Nancy Cristina
出版事項: (2016) -
University and Curriculum: The case of Universidad del Tolima (1955-1962)
著者:: Giraldo Pérez, Sonia
出版事項: (2020)