Another turn of the screw... On learning outcomes Are other paths possible?
Objective: to clarify the relationship between pedagogy, curriculum and didactics. The paper focuses on the study of the new determinations in the quality education policy, which requires in curricular aspects to define learning outcomes for future graduates of programs and knowledge, decree 1330 of...
Hoofdauteurs: | Aristizábal, Magnolia, Agudelo Cely, Nubia |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Sociedad de Historia de la Educación Latinoamericana y la Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2021
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/historia_educacion_latinamerican/article/view/13169 |
- Gelijkaardige items
-
La deuda curricular que arrastramos en y con la Escuela… ¿Será posible pagarla en lo que queda del siglo XXI?
door: Aristizábal, Magnolia
Gepubliceerd in: (2016) -
The Brazilian Society of Mathematical Education and the National Common Curriculum Base
door: Dias, Marcelo de Oliveira
Gepubliceerd in: (2020) -
Diseño del Sistema Interno de Aseguramiento de la Calidad para el Programa Administración Industrial de la Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
door: Medina Cáceres, Jesús Alberto, et al.
Gepubliceerd in: (2022) -
Flexibilización curricular para la formación profesional competitiva y emprendedora del administrador de empresas agropecuarias
door: Sanabria Neira, Nancy Cristina
Gepubliceerd in: (2016) -
University and Curriculum: The case of Universidad del Tolima (1955-1962)
door: Giraldo Pérez, Sonia
Gepubliceerd in: (2020)