Multiple intelligences, a methodology to improve verbal understanding.
The aim of this paper is to explore the relationship between multiple intelligences and verbal comprehension of students in 5th grade students of Basic Education. A sample of 34 subjects aged between 10 and 13 years (M= 11.33; DT= 0.32) was used. The level of multiple intelligences was analyzed thro...
المؤلف الرئيسي: | Rojas Rojas, Olga Lucía |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | spa |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2022
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/14587 |
- مواد مشابهة
-
Strengthening Verbal Reasoning in Problem Solving Using TSD
حسب: Portilla Villamizar, Sonia Esmeralda
منشور في: (2024) -
Análisis a las inteligencias múltiples del docente en función de sus estrategias de enseñanza
حسب: Ramírez Botía, Evelyn Lisseth
منشور في: (2019) -
Incidencia de las interacciones familiares en el desarrollo emocional en un niño de cinco años en Gámeza - estudio de caso
حسب: Rodríguez Daza, Andrea Ivett
منشور في: (2022) -
The dramatic game. a strategy to improve oral expression
حسب: Soler Guerrero, Gloria Isabel, وآخرون
منشور في: (2019) -
Alexandre Veiga: "Co-pretérito" e "irreal"/ "Imperfecto" o "inactual" El doble valor de la forma cantaba en el sistema verbal español y algunos problemas conexos
حسب: Rey Méndez, Sonia
منشور في: (2011)