Multiple intelligences, a methodology to improve verbal understanding.
The aim of this paper is to explore the relationship between multiple intelligences and verbal comprehension of students in 5th grade students of Basic Education. A sample of 34 subjects aged between 10 and 13 years (M= 11.33; DT= 0.32) was used. The level of multiple intelligences was analyzed thro...
第一著者: | Rojas Rojas, Olga Lucía |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2022
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/14587 |
- 類似資料
-
Strengthening Verbal Reasoning in Problem Solving Using TSD
著者:: Portilla Villamizar, Sonia Esmeralda
出版事項: (2024) -
Análisis a las inteligencias múltiples del docente en función de sus estrategias de enseñanza
著者:: Ramírez Botía, Evelyn Lisseth
出版事項: (2019) -
Incidencia de las interacciones familiares en el desarrollo emocional en un niño de cinco años en Gámeza - estudio de caso
著者:: Rodríguez Daza, Andrea Ivett
出版事項: (2022) -
The dramatic game. a strategy to improve oral expression
著者:: Soler Guerrero, Gloria Isabel, 等
出版事項: (2019) -
Alexandre Veiga: "Co-pretérito" e "irreal"/ "Imperfecto" o "inactual" El doble valor de la forma cantaba en el sistema verbal español y algunos problemas conexos
著者:: Rey Méndez, Sonia
出版事項: (2011)