Assessment of the teaching performance favors to creativity in a sample of Colombian public and private educational institutions
The present study was oriented to assess the teaching performance that favors creativity from the teaching practices, contrasting it with the type of educational institution, pedagogical model, creativity and academic score of the students in a sample of the educational institutions of the Aburrá Va...
المؤلفون الرئيسيون: | Klimenko, Olena, Hernández-Flórez, Nubia Ester, Tamayo-Lopera, Diego Alfredo, Cudris-Torres, Lorena, Niño-Vega, Jorge Armando, Vizcaino-Escobar, Annia Esther |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | eng |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2023
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/16071 |
- مواد مشابهة
-
Perceptual reversals and creativity: is it possible to develop divergent thinking by modulating bistable perception?
حسب: Rodríguez-Martínez, Guillermo
منشور في: (2023) -
El rol del lenguaje en la construcción del sujeto, una reflexión teórica
حسب: Sola-Morales, Salomé
منشور في: (2017) -
Habilidades de pensamiento creativo en maestros en formación
حسب: Villacrez Oliva, María Victoria
منشور في: (2017) -
Study of the provisions and their impact on cognitive skills in preschool.
حسب: Espinosa Reyes, Lilian Dayana, وآخرون
منشور في: (2022) -
Algunos elementos didácticos para la construcción de una propuesta pedagógica para la enseñanza de la Economía
حسب: Tobón, Alexander
منشور في: (2008)