Assessment of the teaching performance favors to creativity in a sample of Colombian public and private educational institutions
The present study was oriented to assess the teaching performance that favors creativity from the teaching practices, contrasting it with the type of educational institution, pedagogical model, creativity and academic score of the students in a sample of the educational institutions of the Aburrá Va...
Κύριοι συγγραφείς: | Klimenko, Olena, Hernández-Flórez, Nubia Ester, Tamayo-Lopera, Diego Alfredo, Cudris-Torres, Lorena, Niño-Vega, Jorge Armando, Vizcaino-Escobar, Annia Esther |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | eng |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2023
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/16071 |
Παρόμοια τεκμήρια
- Παρόμοια τεκμήρια
-
Perceptual reversals and creativity: is it possible to develop divergent thinking by modulating bistable perception?
ανά: Rodríguez-Martínez, Guillermo
Έκδοση: (2023) -
El rol del lenguaje en la construcción del sujeto, una reflexión teórica
ανά: Sola-Morales, Salomé
Έκδοση: (2017) -
Habilidades de pensamiento creativo en maestros en formación
ανά: Villacrez Oliva, María Victoria
Έκδοση: (2017) -
Study of the provisions and their impact on cognitive skills in preschool.
ανά: Espinosa Reyes, Lilian Dayana, κ.ά.
Έκδοση: (2022) -
Algunos elementos didácticos para la construcción de una propuesta pedagógica para la enseñanza de la Economía
ανά: Tobón, Alexander
Έκδοση: (2008)