DULCE MARÍA BORRERO: A DIVERSE INTELLECTUAL
This article is a reflection based on information from research undertaken from a socio-historical perspective with analytical, interpretive and critical methodology; it is about the multifaceted personality of the Cuban intellectual Dulce María Borrero. The essential purpose is to provide her intel...
1. Verfasser: | Ricardo, Yolanda |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
Sociedad de Historia de la Educación Latinoamericana y la Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2013
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/historia_educacion_latinamerican/article/view/2283 |
Ähnliche Einträge
- Ähnliche Einträge
-
Estrategias didácticas para fortalecer fluidez y comprensión lectora en la educación rural
von: Torres Pérez, Germán Edgardo, et al.
Veröffentlicht: (2019) -
Ethno-education in rural communities: School San José de Ure, in Córdoba, Colombia. A case study
von: Castro Puche, Rubby Cecilia, et al.
Veröffentlicht: (2016) -
La deserción escolar rural en Boyacá y su impacto desde un análisis local (2013 – 20218)
von: Pérez Rincón, Adriana María
Veröffentlicht: (2022) -
Trajectories of rural teachers, from their narratives
von: Pinilla Benítez, Pedro Martín, et al.
Veröffentlicht: (2022) -
Didactic unit to promote orality and writing from local history
von: González López, Olga Mariela
Veröffentlicht: (2019)