DULCE MARÍA BORRERO: A DIVERSE INTELLECTUAL
This article is a reflection based on information from research undertaken from a socio-historical perspective with analytical, interpretive and critical methodology; it is about the multifaceted personality of the Cuban intellectual Dulce María Borrero. The essential purpose is to provide her intel...
第一著者: | Ricardo, Yolanda |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Sociedad de Historia de la Educación Latinoamericana y la Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2013
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/historia_educacion_latinamerican/article/view/2283 |
- 類似資料
-
Estrategias didácticas para fortalecer fluidez y comprensión lectora en la educación rural
著者:: Torres Pérez, Germán Edgardo, 等
出版事項: (2019) -
Ethno-education in rural communities: School San José de Ure, in Córdoba, Colombia. A case study
著者:: Castro Puche, Rubby Cecilia, 等
出版事項: (2016) -
La deserción escolar rural en Boyacá y su impacto desde un análisis local (2013 – 20218)
著者:: Pérez Rincón, Adriana María
出版事項: (2022) -
Trajectories of rural teachers, from their narratives
著者:: Pinilla Benítez, Pedro Martín, 等
出版事項: (2022) -
Didactic unit to promote orality and writing from local history
著者:: González López, Olga Mariela
出版事項: (2019)