DEVELOPING INTERACTIONAL COMPETENCE BY USING TV SERIES IN ‘ENGLISHAS AN ADDITIONAL LANGUAGE’ CLASSROOMS
Este artículo emplea una metodología combinada para analizar las conversaciones en materiales audio-visuales suplementarios que puedan ser utilizados en el salón de clase para mejorar la competencia interactiva (CI) de losestudiantes. Con base en un corpus de 90.000 palabras (corpus asociativo), el...
Auteur principal: | SERT, OLCAY |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Accès en ligne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2310 |
- Documents similaires
-
Students’ use of power in Foreign Language classroom interaction
par: Niño, Patricia Kim Jiménez
Publié: (2014) -
Promoting Interaction In An Efl Class Using Task-based Language Learning
par: Pullido, Jenny Milena Monsalve
Publié: (2014) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
par: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Publié: (2023) -
Using educational issues workshops as a pedagogical strategy to explore the argumentative competence in the EFL classroom
par: Duarte Infante, Angela Vanessa, et autres
Publié: (2019) -
Classroom Interaction: a Dynamics of Questions and Answers
par: Pineda Fagua, Julieth Paola
Publié: (2016)