SUMMATIVE Vs. FORMATIVE: REFLECTION ON THE SAUDI HIGHER EDUCATIONASSESSMENT SYSTEM
Este artículo es una evaluación del sistema de valoración en una Universidad Saudita para Ciencias delaSalud.El principalobjetivo es revisar cómo elsistemadeexámenes delengua no refleja el propósitopara el cual seutiliza, tambiénmuestra cómo el sistema afecta negativamente lamanera en la cual se con...
Autor principal: | JAWHAR, SABRIA S. |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | spa |
Publicado em: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Acesso em linha: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2314 |
- Registros relacionados
-
Critical reflections on the formation of the social subject in a program of higher education
por: Torres Merchán, Nidia Yaneth, et al.
Publicado em: (2014) -
Ethical reflections on diversity management in inclusive higher education settings
por: Acevedo Zapata, Sandra
Publicado em: (2016) -
The sense of systemization practice in higher education
por: Silva Ortiz, Sara Raquel
Publicado em: (2012) -
Foucault and human capital as hegemonic strategy. Reflections for a critique of the educational-formative dimension of neoliberalism.
por: Pulido Cortés, Óscar, et al.
Publicado em: (2024) -
Teacher evaluation system, institutions of technology higher education: quality guidelines
por: Parada Romero, Laura Belkis
Publicado em: (2016)