SUMMATIVE Vs. FORMATIVE: REFLECTION ON THE SAUDI HIGHER EDUCATIONASSESSMENT SYSTEM
Este artículo es una evaluación del sistema de valoración en una Universidad Saudita para Ciencias delaSalud.El principalobjetivo es revisar cómo elsistemadeexámenes delengua no refleja el propósitopara el cual seutiliza, tambiénmuestra cómo el sistema afecta negativamente lamanera en la cual se con...
المؤلف الرئيسي: | JAWHAR, SABRIA S. |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | spa |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2314 |
- مواد مشابهة
-
Critical reflections on the formation of the social subject in a program of higher education
حسب: Torres Merchán, Nidia Yaneth, وآخرون
منشور في: (2014) -
Ethical reflections on diversity management in inclusive higher education settings
حسب: Acevedo Zapata, Sandra
منشور في: (2016) -
The sense of systemization practice in higher education
حسب: Silva Ortiz, Sara Raquel
منشور في: (2012) -
Foucault and human capital as hegemonic strategy. Reflections for a critique of the educational-formative dimension of neoliberalism.
حسب: Pulido Cortés, Óscar, وآخرون
منشور في: (2024) -
Teacher evaluation system, institutions of technology higher education: quality guidelines
حسب: Parada Romero, Laura Belkis
منشور في: (2016)