SUMMATIVE Vs. FORMATIVE: REFLECTION ON THE SAUDI HIGHER EDUCATIONASSESSMENT SYSTEM
Este artículo es una evaluación del sistema de valoración en una Universidad Saudita para Ciencias delaSalud.El principalobjetivo es revisar cómo elsistemadeexámenes delengua no refleja el propósitopara el cual seutiliza, tambiénmuestra cómo el sistema afecta negativamente lamanera en la cual se con...
Hlavní autor: | JAWHAR, SABRIA S. |
---|---|
Médium: | Online |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
On-line přístup: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2314 |
- Podobné jednotky
-
Critical reflections on the formation of the social subject in a program of higher education
Autor: Torres Merchán, Nidia Yaneth, a další
Vydáno: (2014) -
Ethical reflections on diversity management in inclusive higher education settings
Autor: Acevedo Zapata, Sandra
Vydáno: (2016) -
The sense of systemization practice in higher education
Autor: Silva Ortiz, Sara Raquel
Vydáno: (2012) -
Foucault and human capital as hegemonic strategy. Reflections for a critique of the educational-formative dimension of neoliberalism.
Autor: Pulido Cortés, Óscar, a další
Vydáno: (2024) -
Teacher evaluation system, institutions of technology higher education: quality guidelines
Autor: Parada Romero, Laura Belkis
Vydáno: (2016)