SUMMATIVE Vs. FORMATIVE: REFLECTION ON THE SAUDI HIGHER EDUCATIONASSESSMENT SYSTEM
Este artículo es una evaluación del sistema de valoración en una Universidad Saudita para Ciencias delaSalud.El principalobjetivo es revisar cómo elsistemadeexámenes delengua no refleja el propósitopara el cual seutiliza, tambiénmuestra cómo el sistema afecta negativamente lamanera en la cual se con...
Κύριος συγγραφέας: | JAWHAR, SABRIA S. |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2314 |
- Παρόμοια τεκμήρια
-
Critical reflections on the formation of the social subject in a program of higher education
ανά: Torres Merchán, Nidia Yaneth, κ.ά.
Έκδοση: (2014) -
Ethical reflections on diversity management in inclusive higher education settings
ανά: Acevedo Zapata, Sandra
Έκδοση: (2016) -
The sense of systemization practice in higher education
ανά: Silva Ortiz, Sara Raquel
Έκδοση: (2012) -
Foucault and human capital as hegemonic strategy. Reflections for a critique of the educational-formative dimension of neoliberalism.
ανά: Pulido Cortés, Óscar, κ.ά.
Έκδοση: (2024) -
Teacher evaluation system, institutions of technology higher education: quality guidelines
ανά: Parada Romero, Laura Belkis
Έκδοση: (2016)