SUMMATIVE Vs. FORMATIVE: REFLECTION ON THE SAUDI HIGHER EDUCATIONASSESSMENT SYSTEM
Este artículo es una evaluación del sistema de valoración en una Universidad Saudita para Ciencias delaSalud.El principalobjetivo es revisar cómo elsistemadeexámenes delengua no refleja el propósitopara el cual seutiliza, tambiénmuestra cómo el sistema afecta negativamente lamanera en la cual se con...
Auteur principal: | JAWHAR, SABRIA S. |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Accès en ligne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2314 |
- Documents similaires
-
Critical reflections on the formation of the social subject in a program of higher education
par: Torres Merchán, Nidia Yaneth, et autres
Publié: (2014) -
Ethical reflections on diversity management in inclusive higher education settings
par: Acevedo Zapata, Sandra
Publié: (2016) -
The sense of systemization practice in higher education
par: Silva Ortiz, Sara Raquel
Publié: (2012) -
Foucault and human capital as hegemonic strategy. Reflections for a critique of the educational-formative dimension of neoliberalism.
par: Pulido Cortés, Óscar, et autres
Publié: (2024) -
Teacher evaluation system, institutions of technology higher education: quality guidelines
par: Parada Romero, Laura Belkis
Publié: (2016)