SUMMATIVE Vs. FORMATIVE: REFLECTION ON THE SAUDI HIGHER EDUCATIONASSESSMENT SYSTEM
Este artículo es una evaluación del sistema de valoración en una Universidad Saudita para Ciencias delaSalud.El principalobjetivo es revisar cómo elsistemadeexámenes delengua no refleja el propósitopara el cual seutiliza, tambiénmuestra cómo el sistema afecta negativamente lamanera en la cual se con...
第一著者: | JAWHAR, SABRIA S. |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2314 |
- 類似資料
-
Critical reflections on the formation of the social subject in a program of higher education
著者:: Torres Merchán, Nidia Yaneth, 等
出版事項: (2014) -
Ethical reflections on diversity management in inclusive higher education settings
著者:: Acevedo Zapata, Sandra
出版事項: (2016) -
The sense of systemization practice in higher education
著者:: Silva Ortiz, Sara Raquel
出版事項: (2012) -
Foucault and human capital as hegemonic strategy. Reflections for a critique of the educational-formative dimension of neoliberalism.
著者:: Pulido Cortés, Óscar, 等
出版事項: (2024) -
Teacher evaluation system, institutions of technology higher education: quality guidelines
著者:: Parada Romero, Laura Belkis
出版事項: (2016)