SUMMATIVE Vs. FORMATIVE: REFLECTION ON THE SAUDI HIGHER EDUCATIONASSESSMENT SYSTEM
Este artículo es una evaluación del sistema de valoración en una Universidad Saudita para Ciencias delaSalud.El principalobjetivo es revisar cómo elsistemadeexámenes delengua no refleja el propósitopara el cual seutiliza, tambiénmuestra cómo el sistema afecta negativamente lamanera en la cual se con...
Hoofdauteur: | JAWHAR, SABRIA S. |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2314 |
- Gelijkaardige items
-
Critical reflections on the formation of the social subject in a program of higher education
door: Torres Merchán, Nidia Yaneth, et al.
Gepubliceerd in: (2014) -
Ethical reflections on diversity management in inclusive higher education settings
door: Acevedo Zapata, Sandra
Gepubliceerd in: (2016) -
The sense of systemization practice in higher education
door: Silva Ortiz, Sara Raquel
Gepubliceerd in: (2012) -
Foucault and human capital as hegemonic strategy. Reflections for a critique of the educational-formative dimension of neoliberalism.
door: Pulido Cortés, Óscar, et al.
Gepubliceerd in: (2024) -
Teacher evaluation system, institutions of technology higher education: quality guidelines
door: Parada Romero, Laura Belkis
Gepubliceerd in: (2016)