SUMMATIVE Vs. FORMATIVE: REFLECTION ON THE SAUDI HIGHER EDUCATIONASSESSMENT SYSTEM
Este artículo es una evaluación del sistema de valoración en una Universidad Saudita para Ciencias delaSalud.El principalobjetivo es revisar cómo elsistemadeexámenes delengua no refleja el propósitopara el cual seutiliza, tambiénmuestra cómo el sistema afecta negativamente lamanera en la cual se con...
Huvudupphovsman: | JAWHAR, SABRIA S. |
---|---|
Materialtyp: | Online |
Språk: | spa |
Publicerad: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Länkar: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2314 |
Liknande verk
- Liknande verk
-
Critical reflections on the formation of the social subject in a program of higher education
av: Torres Merchán, Nidia Yaneth, et al.
Publicerad: (2014) -
Ethical reflections on diversity management in inclusive higher education settings
av: Acevedo Zapata, Sandra
Publicerad: (2016) -
The sense of systemization practice in higher education
av: Silva Ortiz, Sara Raquel
Publicerad: (2012) -
Foucault and human capital as hegemonic strategy. Reflections for a critique of the educational-formative dimension of neoliberalism.
av: Pulido Cortés, Óscar, et al.
Publicerad: (2024) -
Teacher evaluation system, institutions of technology higher education: quality guidelines
av: Parada Romero, Laura Belkis
Publicerad: (2016)