Culture Awareness: Providing Conditions To Reflect Upon The Efl Students’ Own Culture
Este artículo presenta los resultados de un proyecto de investigación a menor escala en la relación con la importancia de la conciencia cultural de los estudiantes de inglés como lengua extranjera, con el objetivo de ofrecer las condiciones que les permita reflexionar acerca de su propia cultura dur...
Auteurs principaux: | Sosa, Gladys Saavedra, Casas, Daniel Antonio Arias |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Accès en ligne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2575 |
- Documents similaires
-
Enhancing Cultural Awareness in Students at First Level at the UPTC in Sogamoso
par: Barrera Cárdenas, Mauricio
Publié: (2013) -
EARLY REFLECTIONS UPON THE COLOMBIAN NATIONAL PROGRAM OF BILINGUALISM IN BOYACÁ
par: DUARTE, ELIANA GARZÓN, et autres
Publié: (2014) -
Inclusive education in context: Reflections upon the implementation of the decree 1421 of 2017
par: Díaz-Piñeres, Alexandra, et autres
Publié: (2020) -
Exploring students’ reactions when working teaching materials designed on their own interests
par: Jiménez Niño, Patricia Kim
Publié: (2015) -
Fostering reflection in the EFL classroom
par: Mesa Solano, Viviana, et autres
Publié: (2015)