Culture Awareness: Providing Conditions To Reflect Upon The Efl Students’ Own Culture
Este artículo presenta los resultados de un proyecto de investigación a menor escala en la relación con la importancia de la conciencia cultural de los estudiantes de inglés como lengua extranjera, con el objetivo de ofrecer las condiciones que les permita reflexionar acerca de su propia cultura dur...
Autori principali: | Sosa, Gladys Saavedra, Casas, Daniel Antonio Arias |
---|---|
Natura: | Online |
Lingua: | spa |
Pubblicazione: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Accesso online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2575 |
- Documenti analoghi
-
Enhancing Cultural Awareness in Students at First Level at the UPTC in Sogamoso
di: Barrera Cárdenas, Mauricio
Pubblicazione: (2013) -
EARLY REFLECTIONS UPON THE COLOMBIAN NATIONAL PROGRAM OF BILINGUALISM IN BOYACÁ
di: DUARTE, ELIANA GARZÓN, et al.
Pubblicazione: (2014) -
Inclusive education in context: Reflections upon the implementation of the decree 1421 of 2017
di: Díaz-Piñeres, Alexandra, et al.
Pubblicazione: (2020) -
Exploring students’ reactions when working teaching materials designed on their own interests
di: Jiménez Niño, Patricia Kim
Pubblicazione: (2015) -
Fostering reflection in the EFL classroom
di: Mesa Solano, Viviana, et al.
Pubblicazione: (2015)