Culture Awareness: Providing Conditions To Reflect Upon The Efl Students’ Own Culture
Este artículo presenta los resultados de un proyecto de investigación a menor escala en la relación con la importancia de la conciencia cultural de los estudiantes de inglés como lengua extranjera, con el objetivo de ofrecer las condiciones que les permita reflexionar acerca de su propia cultura dur...
主要な著者: | Sosa, Gladys Saavedra, Casas, Daniel Antonio Arias |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2575 |
- 類似資料
-
Enhancing Cultural Awareness in Students at First Level at the UPTC in Sogamoso
著者:: Barrera Cárdenas, Mauricio
出版事項: (2013) -
EARLY REFLECTIONS UPON THE COLOMBIAN NATIONAL PROGRAM OF BILINGUALISM IN BOYACÁ
著者:: DUARTE, ELIANA GARZÓN, 等
出版事項: (2014) -
Inclusive education in context: Reflections upon the implementation of the decree 1421 of 2017
著者:: Díaz-Piñeres, Alexandra, 等
出版事項: (2020) -
Exploring students’ reactions when working teaching materials designed on their own interests
著者:: Jiménez Niño, Patricia Kim
出版事項: (2015) -
Fostering reflection in the EFL classroom
著者:: Mesa Solano, Viviana, 等
出版事項: (2015)