Culture Awareness: Providing Conditions To Reflect Upon The Efl Students’ Own Culture
Este artículo presenta los resultados de un proyecto de investigación a menor escala en la relación con la importancia de la conciencia cultural de los estudiantes de inglés como lengua extranjera, con el objetivo de ofrecer las condiciones que les permita reflexionar acerca de su propia cultura dur...
Hoofdauteurs: | Sosa, Gladys Saavedra, Casas, Daniel Antonio Arias |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2575 |
- Gelijkaardige items
-
Enhancing Cultural Awareness in Students at First Level at the UPTC in Sogamoso
door: Barrera Cárdenas, Mauricio
Gepubliceerd in: (2013) -
EARLY REFLECTIONS UPON THE COLOMBIAN NATIONAL PROGRAM OF BILINGUALISM IN BOYACÁ
door: DUARTE, ELIANA GARZÓN, et al.
Gepubliceerd in: (2014) -
Inclusive education in context: Reflections upon the implementation of the decree 1421 of 2017
door: Díaz-Piñeres, Alexandra, et al.
Gepubliceerd in: (2020) -
Exploring students’ reactions when working teaching materials designed on their own interests
door: Jiménez Niño, Patricia Kim
Gepubliceerd in: (2015) -
Fostering reflection in the EFL classroom
door: Mesa Solano, Viviana, et al.
Gepubliceerd in: (2015)