Exploring Four Teachers’ Perceptions in Relation to the Concept of Bilingualism at the Maria Auxiliadora School- Sogamoso, Boyacá-Colombia
Este estudio de caso descriptivo estudia las percepciones de cuatro profesores de lengua extranjera en relación con el concepto de bilingüismo. Los participantes enseñan en una institución de carácter privado. Entrevistas fueron utilizadas como instrumento de investigación. Los resultados confirman...
Auteur principal: | Cárdenas, Mauricio Barrera |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Accès en ligne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2578 |
- Documents similaires
-
Exploration Of Teachers’ Perceptions Regarding The Relation Of Culture And Language
par: Soler, Sandra Patricia Quintana
Publié: (2014) -
In-service language teachers' perceptions on the national bilingualism program implementation: A case study
par: Fajardo Castañeda, José Alberto, et autres
Publié: (2018) -
The two fold role of pre-service teachers: their perceptions towards bilingualism in their future practices
par: Chacón Vargas, Leidy Marcela, et autres
Publié: (2015) -
Emotions and Teachers’ Professional Identity: Relations and Incidence
par: Buitrago-Bonilla, Rafael Enrique, et autres
Publié: (2017) -
Pre-Service Teachers' Perceptions on the Role of English Teachers
par: Carvajal, Angélica María, et autres
Publié: (2020)