Exploring Four Teachers’ Perceptions in Relation to the Concept of Bilingualism at the Maria Auxiliadora School- Sogamoso, Boyacá-Colombia
Este estudio de caso descriptivo estudia las percepciones de cuatro profesores de lengua extranjera en relación con el concepto de bilingüismo. Los participantes enseñan en una institución de carácter privado. Entrevistas fueron utilizadas como instrumento de investigación. Los resultados confirman...
1. Verfasser: | Cárdenas, Mauricio Barrera |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Online Zugang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2578 |
Ähnliche Einträge
- Ähnliche Einträge
-
Exploration Of Teachers’ Perceptions Regarding The Relation Of Culture And Language
von: Soler, Sandra Patricia Quintana
Veröffentlicht: (2014) -
In-service language teachers' perceptions on the national bilingualism program implementation: A case study
von: Fajardo Castañeda, José Alberto, et al.
Veröffentlicht: (2018) -
The two fold role of pre-service teachers: their perceptions towards bilingualism in their future practices
von: Chacón Vargas, Leidy Marcela, et al.
Veröffentlicht: (2015) -
Emotions and Teachers’ Professional Identity: Relations and Incidence
von: Buitrago-Bonilla, Rafael Enrique, et al.
Veröffentlicht: (2017) -
Pre-Service Teachers' Perceptions on the Role of English Teachers
von: Carvajal, Angélica María, et al.
Veröffentlicht: (2020)