Exploring Four Teachers’ Perceptions in Relation to the Concept of Bilingualism at the Maria Auxiliadora School- Sogamoso, Boyacá-Colombia
Este estudio de caso descriptivo estudia las percepciones de cuatro profesores de lengua extranjera en relación con el concepto de bilingüismo. Los participantes enseñan en una institución de carácter privado. Entrevistas fueron utilizadas como instrumento de investigación. Los resultados confirman...
Κύριος συγγραφέας: | Cárdenas, Mauricio Barrera |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2578 |
Παρόμοια τεκμήρια
- Παρόμοια τεκμήρια
-
Exploration Of Teachers’ Perceptions Regarding The Relation Of Culture And Language
ανά: Soler, Sandra Patricia Quintana
Έκδοση: (2014) -
In-service language teachers' perceptions on the national bilingualism program implementation: A case study
ανά: Fajardo Castañeda, José Alberto, κ.ά.
Έκδοση: (2018) -
The two fold role of pre-service teachers: their perceptions towards bilingualism in their future practices
ανά: Chacón Vargas, Leidy Marcela, κ.ά.
Έκδοση: (2015) -
Emotions and Teachers’ Professional Identity: Relations and Incidence
ανά: Buitrago-Bonilla, Rafael Enrique, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Pre-Service Teachers' Perceptions on the Role of English Teachers
ανά: Carvajal, Angélica María, κ.ά.
Έκδοση: (2020)