Exploring Four Teachers’ Perceptions in Relation to the Concept of Bilingualism at the Maria Auxiliadora School- Sogamoso, Boyacá-Colombia
Este estudio de caso descriptivo estudia las percepciones de cuatro profesores de lengua extranjera en relación con el concepto de bilingüismo. Los participantes enseñan en una institución de carácter privado. Entrevistas fueron utilizadas como instrumento de investigación. Los resultados confirman...
第一著者: | Cárdenas, Mauricio Barrera |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2578 |
- 類似資料
-
Exploration Of Teachers’ Perceptions Regarding The Relation Of Culture And Language
著者:: Soler, Sandra Patricia Quintana
出版事項: (2014) -
In-service language teachers' perceptions on the national bilingualism program implementation: A case study
著者:: Fajardo Castañeda, José Alberto, 等
出版事項: (2018) -
The two fold role of pre-service teachers: their perceptions towards bilingualism in their future practices
著者:: Chacón Vargas, Leidy Marcela, 等
出版事項: (2015) -
Emotions and Teachers’ Professional Identity: Relations and Incidence
著者:: Buitrago-Bonilla, Rafael Enrique, 等
出版事項: (2017) -
Pre-Service Teachers' Perceptions on the Role of English Teachers
著者:: Carvajal, Angélica María, 等
出版事項: (2020)