Exploring Four Teachers’ Perceptions in Relation to the Concept of Bilingualism at the Maria Auxiliadora School- Sogamoso, Boyacá-Colombia
Este estudio de caso descriptivo estudia las percepciones de cuatro profesores de lengua extranjera en relación con el concepto de bilingüismo. Los participantes enseñan en una institución de carácter privado. Entrevistas fueron utilizadas como instrumento de investigación. Los resultados confirman...
Autor principal: | Cárdenas, Mauricio Barrera |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | spa |
Publicado em: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Acesso em linha: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2578 |
- Registos relacionados
-
Exploration Of Teachers’ Perceptions Regarding The Relation Of Culture And Language
Por: Soler, Sandra Patricia Quintana
Publicado em: (2014) -
In-service language teachers' perceptions on the national bilingualism program implementation: A case study
Por: Fajardo Castañeda, José Alberto, et al.
Publicado em: (2018) -
The two fold role of pre-service teachers: their perceptions towards bilingualism in their future practices
Por: Chacón Vargas, Leidy Marcela, et al.
Publicado em: (2015) -
Emotions and Teachers’ Professional Identity: Relations and Incidence
Por: Buitrago-Bonilla, Rafael Enrique, et al.
Publicado em: (2017) -
Pre-Service Teachers' Perceptions on the Role of English Teachers
Por: Carvajal, Angélica María, et al.
Publicado em: (2020)