Promoting Interaction In An Efl Class Using Task-based Language Learning
Este artículo se basa en una experiencia pedagógica para el aprendizaje del inglés como lengua extranjera. Describe como el aprendizaje de una lengua basado en tareas influyó en la interacción en inglés de un grupode estudiantes de grado octavo de un colegio público a través de actividades basadas e...
1. Verfasser: | Pullido, Jenny Milena Monsalve |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Online Zugang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2579 |
Ähnliche Einträge
- Ähnliche Einträge
-
The use of songs as a tool to work on listening and culture in EFL classes
von: Reina Arévalo, Edgar Alberto
Veröffentlicht: (2011) -
Peer support in small group EFL writing tasks
von: Guerra Lyons, Jesús David
Veröffentlicht: (2016) -
Implementing tasks that stimulate critical thinking in EFL classrooms
von: Fúquen Martínez, Aida Yolima, et al.
Veröffentlicht: (2013) -
Students’ use of power in Foreign Language classroom interaction
von: Niño, Patricia Kim Jiménez
Veröffentlicht: (2014) -
EFL Students’ Perceptions about their English Language Learning and its Uses for Specific Purposes at International Languages Institute at Uptc Duitama Branch
von: Puerto Zabala, Paola Yesenia, et al.
Veröffentlicht: (2014)