Promoting Interaction In An Efl Class Using Task-based Language Learning
Este artículo se basa en una experiencia pedagógica para el aprendizaje del inglés como lengua extranjera. Describe como el aprendizaje de una lengua basado en tareas influyó en la interacción en inglés de un grupode estudiantes de grado octavo de un colegio público a través de actividades basadas e...
Κύριος συγγραφέας: | Pullido, Jenny Milena Monsalve |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2579 |
Παρόμοια τεκμήρια
- Παρόμοια τεκμήρια
-
The use of songs as a tool to work on listening and culture in EFL classes
ανά: Reina Arévalo, Edgar Alberto
Έκδοση: (2011) -
Peer support in small group EFL writing tasks
ανά: Guerra Lyons, Jesús David
Έκδοση: (2016) -
Implementing tasks that stimulate critical thinking in EFL classrooms
ανά: Fúquen Martínez, Aida Yolima, κ.ά.
Έκδοση: (2013) -
Students’ use of power in Foreign Language classroom interaction
ανά: Niño, Patricia Kim Jiménez
Έκδοση: (2014) -
EFL Students’ Perceptions about their English Language Learning and its Uses for Specific Purposes at International Languages Institute at Uptc Duitama Branch
ανά: Puerto Zabala, Paola Yesenia, κ.ά.
Έκδοση: (2014)