Promoting Interaction In An Efl Class Using Task-based Language Learning
Este artículo se basa en una experiencia pedagógica para el aprendizaje del inglés como lengua extranjera. Describe como el aprendizaje de una lengua basado en tareas influyó en la interacción en inglés de un grupode estudiantes de grado octavo de un colegio público a través de actividades basadas e...
Auteur principal: | Pullido, Jenny Milena Monsalve |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Accès en ligne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2579 |
- Documents similaires
-
The use of songs as a tool to work on listening and culture in EFL classes
par: Reina Arévalo, Edgar Alberto
Publié: (2011) -
Peer support in small group EFL writing tasks
par: Guerra Lyons, Jesús David
Publié: (2016) -
Implementing tasks that stimulate critical thinking in EFL classrooms
par: Fúquen Martínez, Aida Yolima, et autres
Publié: (2013) -
Students’ use of power in Foreign Language classroom interaction
par: Niño, Patricia Kim Jiménez
Publié: (2014) -
EFL Students’ Perceptions about their English Language Learning and its Uses for Specific Purposes at International Languages Institute at Uptc Duitama Branch
par: Puerto Zabala, Paola Yesenia, et autres
Publié: (2014)