Promoting Interaction In An Efl Class Using Task-based Language Learning
Este artículo se basa en una experiencia pedagógica para el aprendizaje del inglés como lengua extranjera. Describe como el aprendizaje de una lengua basado en tareas influyó en la interacción en inglés de un grupode estudiantes de grado octavo de un colegio público a través de actividades basadas e...
第一著者: | Pullido, Jenny Milena Monsalve |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2579 |
- 類似資料
-
The use of songs as a tool to work on listening and culture in EFL classes
著者:: Reina Arévalo, Edgar Alberto
出版事項: (2011) -
Peer support in small group EFL writing tasks
著者:: Guerra Lyons, Jesús David
出版事項: (2016) -
Implementing tasks that stimulate critical thinking in EFL classrooms
著者:: Fúquen Martínez, Aida Yolima, 等
出版事項: (2013) -
Students’ use of power in Foreign Language classroom interaction
著者:: Niño, Patricia Kim Jiménez
出版事項: (2014) -
EFL Students’ Perceptions about their English Language Learning and its Uses for Specific Purposes at International Languages Institute at Uptc Duitama Branch
著者:: Puerto Zabala, Paola Yesenia, 等
出版事項: (2014)