Promoting Interaction In An Efl Class Using Task-based Language Learning
Este artículo se basa en una experiencia pedagógica para el aprendizaje del inglés como lengua extranjera. Describe como el aprendizaje de una lengua basado en tareas influyó en la interacción en inglés de un grupode estudiantes de grado octavo de un colegio público a través de actividades basadas e...
Hoofdauteur: | Pullido, Jenny Milena Monsalve |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2579 |
- Gelijkaardige items
-
The use of songs as a tool to work on listening and culture in EFL classes
door: Reina Arévalo, Edgar Alberto
Gepubliceerd in: (2011) -
Peer support in small group EFL writing tasks
door: Guerra Lyons, Jesús David
Gepubliceerd in: (2016) -
Implementing tasks that stimulate critical thinking in EFL classrooms
door: Fúquen Martínez, Aida Yolima, et al.
Gepubliceerd in: (2013) -
Students’ use of power in Foreign Language classroom interaction
door: Niño, Patricia Kim Jiménez
Gepubliceerd in: (2014) -
EFL Students’ Perceptions about their English Language Learning and its Uses for Specific Purposes at International Languages Institute at Uptc Duitama Branch
door: Puerto Zabala, Paola Yesenia, et al.
Gepubliceerd in: (2014)