Promoting Interaction In An Efl Class Using Task-based Language Learning
Este artículo se basa en una experiencia pedagógica para el aprendizaje del inglés como lengua extranjera. Describe como el aprendizaje de una lengua basado en tareas influyó en la interacción en inglés de un grupode estudiantes de grado octavo de un colegio público a través de actividades basadas e...
主要作者: | Pullido, Jenny Milena Monsalve |
---|---|
格式: | Online |
語言: | spa |
出版: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
在線閱讀: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2579 |
- 相似書籍
-
The use of songs as a tool to work on listening and culture in EFL classes
由: Reina Arévalo, Edgar Alberto
出版: (2011) -
Peer support in small group EFL writing tasks
由: Guerra Lyons, Jesús David
出版: (2016) -
Implementing tasks that stimulate critical thinking in EFL classrooms
由: Fúquen Martínez, Aida Yolima, et al.
出版: (2013) -
Students’ use of power in Foreign Language classroom interaction
由: Niño, Patricia Kim Jiménez
出版: (2014) -
EFL Students’ Perceptions about their English Language Learning and its Uses for Specific Purposes at International Languages Institute at Uptc Duitama Branch
由: Puerto Zabala, Paola Yesenia, et al.
出版: (2014)