The Way Students See An English Language Textbook
Los propósitos de este artículo son presentar los resultados de una encuesta acerca de las percepciones que los estudiantes tienen sobre los textos de inglés usados en clase y responder la pregunta:¿cómo los estudiantes se ven representados en el libro? El principalinstrumento utilizado para la reco...
Auteur principal: | Becerra, Ruth Villelva Carvajal |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Accès en ligne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2580 |
- Documents similaires
-
See you again!
par: Dueñas, Fredy
Publié: (2014) -
Exploring the principles of construct and content validity presented in the tests of the textbook english unlimited
par: Robayo, Lucimaver González, et autres
Publié: (2014) -
English Language Teaching in Rural Areas: A New Challenge for English Language Teachers in Colombia
par: Ramos Holguín, Bertha, et autres
Publié: (2016) -
Presentation: How to see how (2)
par: de Pedro Robles, Antonio E.
Publié: (2013) -
EFL Students’ Perceptions about their English Language Learning and its Uses for Specific Purposes at International Languages Institute at Uptc Duitama Branch
par: Puerto Zabala, Paola Yesenia, et autres
Publié: (2014)