The Way Students See An English Language Textbook
Los propósitos de este artículo son presentar los resultados de una encuesta acerca de las percepciones que los estudiantes tienen sobre los textos de inglés usados en clase y responder la pregunta:¿cómo los estudiantes se ven representados en el libro? El principalinstrumento utilizado para la reco...
Autore principale: | Becerra, Ruth Villelva Carvajal |
---|---|
Natura: | Online |
Lingua: | spa |
Pubblicazione: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2014
|
Accesso online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/2580 |
Documenti analoghi
- Documenti analoghi
-
See you again!
di: Dueñas, Fredy
Pubblicazione: (2014) -
Exploring the principles of construct and content validity presented in the tests of the textbook english unlimited
di: Robayo, Lucimaver González, et al.
Pubblicazione: (2014) -
English Language Teaching in Rural Areas: A New Challenge for English Language Teachers in Colombia
di: Ramos Holguín, Bertha, et al.
Pubblicazione: (2016) -
Presentation: How to see how (2)
di: de Pedro Robles, Antonio E.
Pubblicazione: (2013) -
EFL Students’ Perceptions about their English Language Learning and its Uses for Specific Purposes at International Languages Institute at Uptc Duitama Branch
di: Puerto Zabala, Paola Yesenia, et al.
Pubblicazione: (2014)