Mathematics for diversity: a historical, epistemological, and cognitive study of a perimeter and area concepts
This article is a product of a completed and founded research by the Universidad del Quindío and aims to identify historical, epistemological, didactical, and cognitive elements that are involved in learning the concepts of perimeter and area. The study was conducted in the year 2014 with students f...
Κύριοι συγγραφείς: | Aldana-Bermúdez, Eliécer, López-Mesa, Jorge Hernán |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2016
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/5602 |
Παρόμοια τεκμήρια
- Παρόμοια τεκμήρια
-
Estudio descriptivo-transversal del síndrome de Down en pacientes de Boyacá [Colombia]. (Descriptive-Transversal Study of the Down Syndrome in Patients from Boyacá [Colombia].)
ανά: Vergara Estupiñán, E. J., κ.ά.
Έκδοση: (2015) -
Nuevos estudios de citogenética convencional al servicio de pacientes del departamento de Boyacá.
ανά: Vergara Estupiñán, Edwin Javier, κ.ά.
Έκδοση: (2012) -
Efectos de un programa de actividad física en la composición corporal y el bienestar físico de las personas con síndrome de Down en Tunja-Boyacá
ανά: Amaya Cruz, Miguel Angel
Έκδοση: (2022) -
Propuesta lúdico deportiva para mejorar la orientación espacial en deportistas con discapacidad cognitiva leve y moderada
ανά: Torres, William Alberto
Έκδοση: (2022) -
Didactic resources for teaching mathematics
ανά: Cifuentes Medina, José Eriberto; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, κ.ά.
Έκδοση: (2023)