Mathematics for diversity: a historical, epistemological, and cognitive study of a perimeter and area concepts
This article is a product of a completed and founded research by the Universidad del Quindío and aims to identify historical, epistemological, didactical, and cognitive elements that are involved in learning the concepts of perimeter and area. The study was conducted in the year 2014 with students f...
主要な著者: | Aldana-Bermúdez, Eliécer, López-Mesa, Jorge Hernán |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2016
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/5602 |
- 類似資料
-
Estudio descriptivo-transversal del síndrome de Down en pacientes de Boyacá [Colombia]. (Descriptive-Transversal Study of the Down Syndrome in Patients from Boyacá [Colombia].)
著者:: Vergara Estupiñán, E. J., 等
出版事項: (2015) -
Nuevos estudios de citogenética convencional al servicio de pacientes del departamento de Boyacá.
著者:: Vergara Estupiñán, Edwin Javier, 等
出版事項: (2012) -
Efectos de un programa de actividad física en la composición corporal y el bienestar físico de las personas con síndrome de Down en Tunja-Boyacá
著者:: Amaya Cruz, Miguel Angel
出版事項: (2022) -
Propuesta lúdico deportiva para mejorar la orientación espacial en deportistas con discapacidad cognitiva leve y moderada
著者:: Torres, William Alberto
出版事項: (2022) -
Didactic resources for teaching mathematics
著者:: Cifuentes Medina, José Eriberto; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, 等
出版事項: (2023)