Notes to think about the Relation Among Innovation, ICT and Pedagogic and Didactic Teaching
Este artículo presenta un grupo de notas reflexivas sobre la relación entre innovación, tecnología en educación y formación docente en perspectiva dentro de un marco pedagógico y didáctico. Para ello, se desarrolla una breve descripción del problema donde se incluyen los fondos temáticos, especialme...
第一著者: | Peré, Nancy |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2017
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/6165 |
- 類似資料
-
Apuntes para analizar la relación entre innovación, TIC y formación pedagógico-didáctica
著者:: Peré Jaime, Nancy
出版事項: (2017) -
Attitudes towards sts relationships: a study with natural sciences professors
著者:: Sanabria Totaitive, Inés Andrea, 等
出版事項: (2012) -
Digital environments of learning in distance education for the initial education of teachers: perceptions about their relevance
著者:: Ñáñez-Rodríguez, José Julián, 等
出版事項: (2019) -
Academic Writing in Context: Possibility of Professional Development of University Professors
著者:: HERNÁNDEZ VARGAS, ELIZABETH, 等
出版事項: (2018) -
Ict Skills for Professional Development teaching in Basic Education
著者:: Hernández Suárez, César Augusto, 等
出版事項: (2016)