A new meaning of the teaching practice: reflections on the teacher’s daily basis
This article seeks to reflect on the teaching practice of the professors (authors) of mathematics and natural sciences of the Juan José Rondón Educational Institution in Soatá (Colombia) to face questions, to critically, permanently and constantly self-assess their work, with the objective of giving...
Κύριοι συγγραφείς: | Granados Becerra, Leonor Itsmenia, Martínez Méndez, Luis Eduardo, Romero Alfonso, Sonia Lucía |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8841 |
Παρόμοια τεκμήρια
- Παρόμοια τεκμήρια
-
(Re)significación de la práctica docente : reflexiones acerca del quehacer del maestro
ανά: Granados Becerra, Leonor Itsmenia, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Uso de situaciones problema para desarrollar el pensamiento matemático
ανά: Jiménez Parra, Juan Arturo, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
ανά: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Έκδοση: (2024) -
Pedagogical practice, a reflection moment in teacher training
ανά: Castillo Gutiérrez, María Consuelo, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Feedback: understanding strategies and impact on EFL learning and teaching contexts
ανά: Espinosa Torres, David Felipe, κ.ά.
Έκδοση: (2018)