A new meaning of the teaching practice: reflections on the teacher’s daily basis
This article seeks to reflect on the teaching practice of the professors (authors) of mathematics and natural sciences of the Juan José Rondón Educational Institution in Soatá (Colombia) to face questions, to critically, permanently and constantly self-assess their work, with the objective of giving...
Autores principales: | Granados Becerra, Leonor Itsmenia, Martínez Méndez, Luis Eduardo, Romero Alfonso, Sonia Lucía |
---|---|
Formato: | Online |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8841 |
- Ejemplares similares
-
(Re)significación de la práctica docente : reflexiones acerca del quehacer del maestro
por: Granados Becerra, Leonor Itsmenia, et al.
Publicado: (2019) -
Uso de situaciones problema para desarrollar el pensamiento matemático
por: Jiménez Parra, Juan Arturo, et al.
Publicado: (2019) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
por: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Publicado: (2024) -
Pedagogical practice, a reflection moment in teacher training
por: Castillo Gutiérrez, María Consuelo, et al.
Publicado: (2019) -
Feedback: understanding strategies and impact on EFL learning and teaching contexts
por: Espinosa Torres, David Felipe, et al.
Publicado: (2018)