A new meaning of the teaching practice: reflections on the teacher’s daily basis
This article seeks to reflect on the teaching practice of the professors (authors) of mathematics and natural sciences of the Juan José Rondón Educational Institution in Soatá (Colombia) to face questions, to critically, permanently and constantly self-assess their work, with the objective of giving...
Auteurs principaux: | Granados Becerra, Leonor Itsmenia, Martínez Méndez, Luis Eduardo, Romero Alfonso, Sonia Lucía |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8841 |
- Documents similaires
-
(Re)significación de la práctica docente : reflexiones acerca del quehacer del maestro
par: Granados Becerra, Leonor Itsmenia, et autres
Publié: (2019) -
Uso de situaciones problema para desarrollar el pensamiento matemático
par: Jiménez Parra, Juan Arturo, et autres
Publié: (2019) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
par: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Publié: (2024) -
Pedagogical practice, a reflection moment in teacher training
par: Castillo Gutiérrez, María Consuelo, et autres
Publié: (2019) -
Feedback: understanding strategies and impact on EFL learning and teaching contexts
par: Espinosa Torres, David Felipe, et autres
Publié: (2018)