A new meaning of the teaching practice: reflections on the teacher’s daily basis
This article seeks to reflect on the teaching practice of the professors (authors) of mathematics and natural sciences of the Juan José Rondón Educational Institution in Soatá (Colombia) to face questions, to critically, permanently and constantly self-assess their work, with the objective of giving...
主要な著者: | Granados Becerra, Leonor Itsmenia, Martínez Méndez, Luis Eduardo, Romero Alfonso, Sonia Lucía |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8841 |
- 類似資料
-
(Re)significación de la práctica docente : reflexiones acerca del quehacer del maestro
著者:: Granados Becerra, Leonor Itsmenia, 等
出版事項: (2019) -
Uso de situaciones problema para desarrollar el pensamiento matemático
著者:: Jiménez Parra, Juan Arturo, 等
出版事項: (2019) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
著者:: Ruiz Reina, Yexica Adriana
出版事項: (2024) -
Pedagogical practice, a reflection moment in teacher training
著者:: Castillo Gutiérrez, María Consuelo, 等
出版事項: (2019) -
Feedback: understanding strategies and impact on EFL learning and teaching contexts
著者:: Espinosa Torres, David Felipe, 等
出版事項: (2018)