A new meaning of the teaching practice: reflections on the teacher’s daily basis
This article seeks to reflect on the teaching practice of the professors (authors) of mathematics and natural sciences of the Juan José Rondón Educational Institution in Soatá (Colombia) to face questions, to critically, permanently and constantly self-assess their work, with the objective of giving...
Hoofdauteurs: | Granados Becerra, Leonor Itsmenia, Martínez Méndez, Luis Eduardo, Romero Alfonso, Sonia Lucía |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8841 |
- Gelijkaardige items
-
(Re)significación de la práctica docente : reflexiones acerca del quehacer del maestro
door: Granados Becerra, Leonor Itsmenia, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
Uso de situaciones problema para desarrollar el pensamiento matemático
door: Jiménez Parra, Juan Arturo, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
door: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Gepubliceerd in: (2024) -
Pedagogical practice, a reflection moment in teacher training
door: Castillo Gutiérrez, María Consuelo, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
Feedback: understanding strategies and impact on EFL learning and teaching contexts
door: Espinosa Torres, David Felipe, et al.
Gepubliceerd in: (2018)