A new meaning of the teaching practice: reflections on the teacher’s daily basis
This article seeks to reflect on the teaching practice of the professors (authors) of mathematics and natural sciences of the Juan José Rondón Educational Institution in Soatá (Colombia) to face questions, to critically, permanently and constantly self-assess their work, with the objective of giving...
Principais autores: | Granados Becerra, Leonor Itsmenia, Martínez Méndez, Luis Eduardo, Romero Alfonso, Sonia Lucía |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | spa |
Publicado em: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8841 |
- Registros relacionados
-
(Re)significación de la práctica docente : reflexiones acerca del quehacer del maestro
por: Granados Becerra, Leonor Itsmenia, et al.
Publicado em: (2019) -
Uso de situaciones problema para desarrollar el pensamiento matemático
por: Jiménez Parra, Juan Arturo, et al.
Publicado em: (2019) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
por: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Publicado em: (2024) -
Pedagogical practice, a reflection moment in teacher training
por: Castillo Gutiérrez, María Consuelo, et al.
Publicado em: (2019) -
Feedback: understanding strategies and impact on EFL learning and teaching contexts
por: Espinosa Torres, David Felipe, et al.
Publicado em: (2018)