Scratch. Didactic strategy to learn the multiplication table in new school
When making an analysis of the Institutional Educational Project, the results of the SABER tests on Mathematics, Curriculum, Synthetic Index of Educational Quality, New School Model, methodology and appropriation of the educational system in the Institution, we see the need to strengthen multiplicat...
المؤلفون الرئيسيون: | Vivas Silva, Carlos Julio, Murillo Chiquillo, Zulma Lucía, Cristancho Chinome, Jaime Ricardo |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | spa |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2017
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8897 |
- مواد مشابهة
-
Scratch. Estrategia didáctica para el aprendizaje de las tablas de multiplicar en escuela nueva
حسب: Vivas Silva, Carlos Julio, وآخرون
منشور في: (2019) -
What do children write?, a glance at the new school model
حسب: Bernal-Pinzón, Mary Luz
منشور في: (2017) -
Development of Python applications for learning computational physics
حسب: Arias-Hernández, Jesús Daniel, وآخرون
منشور في: (2017) -
Diseño didáctico para el desarrollo de competencias de programación integradas al aprendizaje de Ciencias Naturales de estudiantes del grado quinto del Colegio Seminario Diocesano de Duitama.
حسب: Briceño Guevara, Oscar Leonardo
منشور في: (2021) -
Didactic unit to promote orality and writing from local history
حسب: González López, Olga Mariela
منشور في: (2019)