Scratch. Didactic strategy to learn the multiplication table in new school
When making an analysis of the Institutional Educational Project, the results of the SABER tests on Mathematics, Curriculum, Synthetic Index of Educational Quality, New School Model, methodology and appropriation of the educational system in the Institution, we see the need to strengthen multiplicat...
Κύριοι συγγραφείς: | Vivas Silva, Carlos Julio, Murillo Chiquillo, Zulma Lucía, Cristancho Chinome, Jaime Ricardo |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8897 |
- Παρόμοια τεκμήρια
-
Scratch. Estrategia didáctica para el aprendizaje de las tablas de multiplicar en escuela nueva
ανά: Vivas Silva, Carlos Julio, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
What do children write?, a glance at the new school model
ανά: Bernal-Pinzón, Mary Luz
Έκδοση: (2017) -
Development of Python applications for learning computational physics
ανά: Arias-Hernández, Jesús Daniel, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Diseño didáctico para el desarrollo de competencias de programación integradas al aprendizaje de Ciencias Naturales de estudiantes del grado quinto del Colegio Seminario Diocesano de Duitama.
ανά: Briceño Guevara, Oscar Leonardo
Έκδοση: (2021) -
Didactic unit to promote orality and writing from local history
ανά: González López, Olga Mariela
Έκδοση: (2019)