Scratch. Didactic strategy to learn the multiplication table in new school
When making an analysis of the Institutional Educational Project, the results of the SABER tests on Mathematics, Curriculum, Synthetic Index of Educational Quality, New School Model, methodology and appropriation of the educational system in the Institution, we see the need to strengthen multiplicat...
主要な著者: | Vivas Silva, Carlos Julio, Murillo Chiquillo, Zulma Lucía, Cristancho Chinome, Jaime Ricardo |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2017
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8897 |
- 類似資料
-
Scratch. Estrategia didáctica para el aprendizaje de las tablas de multiplicar en escuela nueva
著者:: Vivas Silva, Carlos Julio, 等
出版事項: (2019) -
What do children write?, a glance at the new school model
著者:: Bernal-Pinzón, Mary Luz
出版事項: (2017) -
Development of Python applications for learning computational physics
著者:: Arias-Hernández, Jesús Daniel, 等
出版事項: (2017) -
Diseño didáctico para el desarrollo de competencias de programación integradas al aprendizaje de Ciencias Naturales de estudiantes del grado quinto del Colegio Seminario Diocesano de Duitama.
著者:: Briceño Guevara, Oscar Leonardo
出版事項: (2021) -
Didactic unit to promote orality and writing from local history
著者:: González López, Olga Mariela
出版事項: (2019)