Scratch. Didactic strategy to learn the multiplication table in new school
When making an analysis of the Institutional Educational Project, the results of the SABER tests on Mathematics, Curriculum, Synthetic Index of Educational Quality, New School Model, methodology and appropriation of the educational system in the Institution, we see the need to strengthen multiplicat...
Main Authors: | Vivas Silva, Carlos Julio, Murillo Chiquillo, Zulma Lucía, Cristancho Chinome, Jaime Ricardo |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | spa |
Publicado em: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2017
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8897 |
- Registos relacionados
-
Scratch. Estrategia didáctica para el aprendizaje de las tablas de multiplicar en escuela nueva
Por: Vivas Silva, Carlos Julio, et al.
Publicado em: (2019) -
What do children write?, a glance at the new school model
Por: Bernal-Pinzón, Mary Luz
Publicado em: (2017) -
Development of Python applications for learning computational physics
Por: Arias-Hernández, Jesús Daniel, et al.
Publicado em: (2017) -
Diseño didáctico para el desarrollo de competencias de programación integradas al aprendizaje de Ciencias Naturales de estudiantes del grado quinto del Colegio Seminario Diocesano de Duitama.
Por: Briceño Guevara, Oscar Leonardo
Publicado em: (2021) -
Didactic unit to promote orality and writing from local history
Por: González López, Olga Mariela
Publicado em: (2019)