Teaching and learning in problem solving: algebraic identity
This article presents partial results of a research aimed to: establish the characteristics of the practices of teaching and learning in problem solving of algebraic factorization for the eighth grade and characterize some aspects of teaching practices and learning problem solving on algebraic ident...
المؤلفون الرئيسيون: | Jiménez Espinosa, Alfonso, Parra Quemba, Laura Emily, Camacho Reyes, Hollman Dubán |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | spa |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8908 |
- مواد مشابهة
-
Enseñanza y aprendizaje en resolución de problemas : productos notables
حسب: Jiménez Espinosa, Alfonso, وآخرون
منشور في: (2019) -
Las representaciones geométricas para la comprensión de los productos notables
حسب: Fonseca Cuervo, Carlos Andrés
منشور في: (2024) -
Guías de clase algebra matricial. 2023.
حسب: Prieto Muñoz, Nelson Yesid
منشور في: (2024) -
Some Relations between N-Koszul, Artin-Schelter Regular and Calabi-Yau Algebras with Skew PBW Extensions. (Algunas relaciones entre álgebras N-Koszul, Artin-Schelter regular y Calabi-Yau con extensiones PBW torcidas)
حسب: Suárez, Héctor, وآخرون
منشور في: (2015) -
Variational thinking mediated with algebraic tiles and virtual manipulators
حسب: Ordóñez-Ortega, Odair, وآخرون
منشور في: (2019)