Teaching and learning in problem solving: algebraic identity
This article presents partial results of a research aimed to: establish the characteristics of the practices of teaching and learning in problem solving of algebraic factorization for the eighth grade and characterize some aspects of teaching practices and learning problem solving on algebraic ident...
Hauptverfasser: | Jiménez Espinosa, Alfonso, Parra Quemba, Laura Emily, Camacho Reyes, Hollman Dubán |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8908 |
- Ähnliche Einträge
-
Enseñanza y aprendizaje en resolución de problemas : productos notables
von: Jiménez Espinosa, Alfonso, et al.
Veröffentlicht: (2019) -
Las representaciones geométricas para la comprensión de los productos notables
von: Fonseca Cuervo, Carlos Andrés
Veröffentlicht: (2024) -
Guías de clase algebra matricial. 2023.
von: Prieto Muñoz, Nelson Yesid
Veröffentlicht: (2024) -
Some Relations between N-Koszul, Artin-Schelter Regular and Calabi-Yau Algebras with Skew PBW Extensions. (Algunas relaciones entre álgebras N-Koszul, Artin-Schelter regular y Calabi-Yau con extensiones PBW torcidas)
von: Suárez, Héctor, et al.
Veröffentlicht: (2015) -
Variational thinking mediated with algebraic tiles and virtual manipulators
von: Ordóñez-Ortega, Odair, et al.
Veröffentlicht: (2019)